Klachten

Facebook Praktijk Welzijn Elburg
Whatsapp Praktijk Welzijn Elburg

Klachten

Tegenwoordig leven wij in een grote welvaart waarin het gebruik van snelle communicatiemiddelen enorm toeneemt en de schappen in de supermarkt alleen nog lijken te bestaan uit kant en klare voedingsmiddelen en maaltijden.

Deze welvaart heeft enorme vooruitgang te weeg gebracht en zorgt voor velen voor verlichting, echter heeft dit ook z'n keerzijde.

Ons milieu en huis zijn doordrongen van straling en chemische stoffen, dit laatste is ook veelvuldig terug te vinden in de vorm van toevoegingen in ons voedsel. Dit alles kan zorgen voor vervuiling van ons interne milieu en kan de oorzaak zijn van vele ziekten/aandoeningen.

Een groot aantal klachten staat nauw in verband met een verstoorde darmflora. Een verstoorde darmflora kan invloed hebben op spijsvertering en klachten geven. Een gezonde darmflora is ook nodig voor een effectieve immuun respons op allerlei virale en bacteriële ziektekiemen.

Orthomoleculaire- en/of Bioresonantie therapie kunnen gunstige invloed hebben op klachten zoals o.a.:

• Maagklachten & darmklachten
  • Allergieën: Hooikoorts, eczeem, voedingsmiddel-allergie /intolerantie, allergie voor huisstof, dierharen allergie etc.
  • Neus-, keel-, en oor klachten zoals vaak verkouden, vaak verstopte neus, gevoelig voor oorontstekingen
  • Longklachten zoals astma, bronchitis
  • Spijsverteringsklachten zoals prikkelbare darm, obstipatie en/of wisselende ontlasting, maagpijn etc.
  • Buikpijn
  • Hoofdpijn, migraine
  • Problemen met de weerstand
  • Chronische vermoeidheid
  • Schimmelinfecties (Candida)
  • Bacteriële en virale infecties
  • Overgangsklachten
  • Hoog cholesterol
  • Het niet lekker in je vel zitten
  • Hoge bloeddruk
  • Spier en gewrichtsklachten

Om zo goed mogelijk inzicht te krijgen in uw eventuele klacht is het van belang dat u het anamneseformulier invult en voor de behandeling terug mailt.

Bezoekadres

Mast 47